вівторок, 24 грудня 2013 р.

ЗВІТ
ПРО ПРОХОДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ
студентки 5 курсу групи У
Савчук Катерини Вікторівни
Практику проходила у 5-Б класі ЗОШ № 60
З.18.11.13 до 28. 12.13 р
Викладач української мови та : Чекулаєва Вікторія Валерієвна
Керівник практики : Лопатюк Валентина Володимирівна

1.     КІЛЬКІСНІ РЕЗУЛЬТАТИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ
1.1.       Кількість відвіданих уроків вчителів - 4
1.2.       Кількість відвіданих уроків практикантів - 7
1.3.       Кількість проведених уроків мови - 9
1.4.       Кількість проведених уроків літератури – 6

5-Б клас з розумінням поставився до того, що я в них проводитиму уроки.  Дисципліна в класі була наявна, але учні іноді не надто активно виконували самостійні завдання. 
Згідно календарно-тематичного планування 5 клас вивчав Тему № 4. Фонетика. Орфоепія. Графіка. Орфографія.  Учні мали поглибити знання учнів про дзвінкі та глухі приголосні.  Навчитися  характеризувати приголосні за наявністю голосу і шуму.  Засвоїти  особливостей вимови дзвінких і   глухих приголосних. Поглибити знання щодо позначення м'якості приголосних на письмі. Ознайомитися  учнів із правилами функціонування м'якого знака, виробити вміння і навички його уживання. Вивчити український алфавіт, співвідношення звуків і букв, позначення звуків мовлення на письмі, відрізняти звуки від букв. Розвити вимову та слухову культуру, дикцію. Знати правила вживання буквосполучень ьо, йо, вміти правильно писати слова із вказаними буквосполученнями. Вміти визначати в словах орфограму "апостроф", пояснювати написання слів відповідними орфографічними правилами, навчитися  шанобливому ставленню до рідної мови. Останнім уроком за планом був контрольний тест, який показав що учні добре засвоїли четверту тему.
На уроках літератури почали вивчати Тему № Із народної мудрості: загадки , прислів’я , приказки. Завданням було поглибити знання учнів про види УНТ, вчити їх використовувати у власному мовленні.
         Отже,  перед уроками я ознайомилася з планом вчителя на період проведення практики, потім я повинна була працювати над конспектами, та якісно їх скласти, попрацювавши з підручником я зібрала цікавий матеріал. Усі уроки містили в собі різноманітні форми роботи, методи та прийоми. На уроках мови переважно були: робота з підручником, безліч тренувальних вправ.
В складанні конспектів до уроків мені дуже допомогли знання з методики викладання української мови та літератури, та рекомендації викладача та керівника практики.
Етап актуалізації опорних знань в цілому складався з бесіди, словникових диктантів, опитування на уроці давало змогу згадати вивчений матеріал з минулого уроку.
Мотивація спиралася на читання та коментування соціокультурної теми в підручнику.
Тема та мета уроку озвучувалися після мотиваційного слова та актуалізації опорних знань. Проблемні питання  та актуалізація опорних знань підводила учнів до теми уроку.
Сприймання та засвоєння навчального матеріалу полягало у вивчені правил та закріплені набутих знань, саме тому на цьому етапі були використані такі методи та прийоми: слово вчителя, робота з теоретичним матеріалом підручника, евристична бесіда, різноманітні ігри.
Етап формування умінь і навичок також містив різні методи та прийоми : вправи з підручника, евристична бесіда, узагальнення про вивчене, тренувальні вправи, ігри, словникові диктанти, пояснювальні диктанти, слухові, зорові, перекладні, розподільні диктанти.
Під час підведення підсумків, перевірялися набуті учнями знання протягом уроку. Рефлексія проводилася методом «Незакінченого речення».
Домашнє завдання було записано на дошці зліва. У кінці уроку я пояснювала та коментувала його, діти записували у щоденники.

Під час проведення уроків, насторожували запитання учнів які зовсім не відповідали навчальному процесу, складно було зорієнтуватися чи приділяти їм увагу та витрачати час, або залишати без уваги. Також важко було мотивувати учнів виконувати те чи інше завдання. Слідкувати за своїми мовленнєвими помилками. Труднощі виникали у дотримуванні відведеного конспектом часу на те чи інше  завдання.

Немає коментарів:

Дописати коментар