вівторок, 24 грудня 2013 р.


 проведеного Савчук Катериною Вікторівною
6 грудня 2013 року у 5-Б класі  ЗОШ № 60
Тема уроку:Правила вживання м'якого знака.
Соціокультурна тема:Слава українських майстрів
Мета:Поглибити знання учнів щодо позначення м'якості приголосних на письмі. Ознайомити учнів із правилами функціонування м'якого знака, виробляти вміння і навички його уживання; удосконалювати орфографічну грамотність; розвивати мислення, увагу, усне мовлення.
Тип уроку: засвоєння нових знань
Наочність: картки з текстом
Підручник: Українська мова. 5 клас: Підручник для загальноосвітніх навч. закл./О.В. Заболотний , В.В. Заболотний. – К.: Генеза, 2013.-256 с.
          Основні методи і прийоми: «Обміняйтесь компліментами», фронтальна бесіда, робота з текстом,  словниковий диктант, пояснення вчителя, евристична бесіда, робота з підручником, коментована вправа, «Мікрофон»

Зміст уроку було визначено вiдповiдно до вимог навчальної програми і календарно-тематичного планування та з урахуванням підготовки учнів. Згідно з календарно-тематичним плануванням на вивчення даної теми відведено 2 години.
Вибір типу та структура уроку зумовлені його метою та завданням.   Виходячи з психологічних основ навчання, прагнучи забезпечити активну роботу учнів на уроці використовувала різні методи, прийоми: бесіда, пояснювальний  метод, робота з підручником , самостійна робота. Урок складався з 6 логічно взаємозв`язаних етапів, які визначено із врахуванням  психологічних закономірностей засвоєння знань.  Підготовка до уроку складалася з складання конспекту уроку за допомогою підручника з української мови для 5 класу та перевірки конспекту керівником від університету та від бази практики.
На початку уроку, після взаємопривітання, був використаний метод актуалізації опорних знань учнів, учні пригадали на які групи поділяються звуки.Далі були використані такі методи та прийоми: спостереження над мовним матеріалом, робота з підручником. Закріплення умінь та навичок відбувалося за допомогою методу вправ. Вправи були підібрані мною згідно з принципами перспективності та наступності (від легких до більш складних завдань).
Урок був насичений цікавими вправами, хоч і час був доцільно розпланований, але темп уроку був повільний, тому часу на підведення підсумку не вистачило.
На протязі всього уроку я використовувала підручник та підготовлений матеріал –  картки. Поєднання цих засобів було результативним, що підтверджується активною роботою учнів впродовж усього заняття.
Комунікативну компетенцію учнів я намагалася розвивати пiд час бесiди впродовж усього уроку, а особливо на етапі актуалізації опорних знань.
Під час уроку учні демонстрували досить непогані знання – більшість з них успішно впоралася з запропонованими вправами, показали уміння правильно вимовляти й писати слова з м`яким знаком, пояснювати свій вибір за допомогою правил, знаходити помилки, виправляти їх в усному й писемному мовленні. Це означає, що робота на уроці була результативною.
Під час уроку я допускала деякі помилки у мовлені, декілька разів путала вимову букв та звуків. Домашнє завдання було пояснено лише після дзвінка.
У своїй роботі я би змінила темп виконання, більше використовувала індивідуальні завдання для учнів, тому що деякі демонструють відмінні знання, а інші відстають. Краще слідкувала би за часом проведення етапів.


Немає коментарів:

Дописати коментар